
In de show staan educatie, de liefde voor dieren en de natuur centraal. Eyecatcher van de voorstelling is het gigantische projectiescherm van 40 x 8 meter. Dankzij de combinatie van video’s over onder andere dolfijnen in de oceaan en het live zien van dolfijnen in het dolfinarium, wordt de doelgroep (families met kinderen tussen 3 en 10 jaar) op een speelse manier gesensibiliseerd. Boudewijn Seapark mikt zo op een brede doelgroep van jonge kinderen, ouders én grootouders.
Deze unieke combinatie van enerzijds dolfijnen zien via video’s en anderzijds dolfijnen live bewonderen in het dolfinarium, wordt nergens anders in Europese dolfinaria vertoond.
De vorige show ‘Dolphin Bay Adventure’ dateert van 2013 en trok meer dan 1,5 miljoen bezoekers. Boudewijn Seapark viert dit jaar z’n 55ste verjaardag. Dat kan best gevierd worden met een gloednieuwe dolfijnenshow, al jaren dé trekpleister van het park.
Boudewijn Seapark investeerde meer dan 500.000 euro in ‘Moana’s Blue World’ en werkte er meer dan een jaar aan.
Meer weten?
https://www.boudewijnseapark.be
https://www.youtube.com/channel/UC_uqvhliYrcdSWZKO2iQYIw
https://www.facebook.com/BoudewijnSeaparkBrugge
Foto's?
Boudewijn Seapark