L.O.L. Surprise! gaat de hitlijsten bestormen. Alles draait daarbij om muziek. De nieuwste pets vertegenwoordigen elk een muziekgenre met op...

Hoge aaibaarheidsfactor

L.O.L. Surprise! gaat de hitlijsten bestormen. Alles draait daarbij om muziek. De nieuwste pets vertegenwoordigen elk een muziekgenre met op de muziek geïnspireerde accessoires en een bijhorende stijl. Enthousiaste Marthe (MEGA LOL-fan) ontdekte voor ons de nieuwe reeks.

 

"Dolenthousiast was Marthe toen er dankzij Getest op kinderen plots een doosje LOL voor haar op tafel stond. Je moet weten Marthe (5 jaar) dol is op de popjes en alles van LOL. Je hebt zoveel producten van LOL en ze wilt ze liefst allemaal :) Elke gelegenheid en feestje zet ze steevast LOL op haar verlanglijst", vertelt mama Sarah.

"Ik vind het eerlijk gezegd een slim concept. Wie houdt nu niet van een verrassing, de spanning tijdens het uitpakken tot je eindelijk ontdekt welk popje/diertje de jouwe wordt.
Groot en klein krijgt graag kadootjes, toch? LOL heeft daar slim op ingespeeld: dat kan niemand ontkennen.
"



 

"Ik gok dat dit ook de grootste troef is van dit product: de nieuwsgierigheid, maar ook het willen verzamelen van alle verschillende. Geef toe, welk kind hoopt niet door de verpakking te kunnen kijken zodat je een nieuwe neemt in plaats van eentje die je reeds in je verzameling hebt."



"Marthe is gek op uitpakken dus de verschillende kleine pakjes vindt ze super leuk. Ook de vrolijke kleurtjes hebben een hoge aantrekkingskracht. Al dat roze en de felle kleurtjes, daar is Marthe niet immuun voor. De popjes en diertjes zijn ook super schattig en hebben een hoge aaibaarheidsfactor. Je kan haast niet anders dan ze schattig te vinden :). Ik begrijp best dat dochterlief ze liefst allemaal verzamelt."



"Persoonlijk vind ik ze vrij duur, omdat dochterlief eens alles uitgepakt is er vaak maar heel even mee speelt. Maar dat is natuurlijk verschillend van kind tot kind, ik geloof best dat anderen wel tot spel komen met deze poppetjes. Het verrassingsgehalte en het openen van alle kleine pakjes zijn hier in ieder geval de redenen waarom ze er steeds een nieuwe wilt :)"

Sarah heeft nog een tip voor de ontwerpers. Ze pleit voor een nog meer milieuvriendelijke verpakking. En die tip neemt LOL serieus. Ze zijn alvast goed op weg met enkele veranderingen. De plastiek zakjes zijn allemaal vervangen door papieren zakjes. Het buitenste doosje was een tijdje geleden nog een plastiek bol, maar is nu een doosje van karton. En ken je het recyclingprogramma van LOL al? Je vindt er hier alle informatie over.


"Zal ik deze nog opnieuw kopen? Vast wel, want dochterlief is fan en wilt niet elke ouder zijn/haar kind blij maken?"