Woensdag wordt het, na het optrekken van de ochtendnevel, wisselend
bewolkt. In het noordwesten zijn de opklaringen breder. In het
zuidoosten is er meer bewolking en kunnen buien ontstaan, eventueel met
een donderslag, elders is een bui niet uitgesloten maar blijft het
overwegend droog. De maxima liggen tussen 12 en 17 graden. De wind is
zwak en veranderlijk.hierhttp://www.meteo.be/meteo/view/nl/65239-Home.htmlhttp://www.buitenspeeldag.be/Nog nooit van de Buitenspeeldag gehoord? Dan zat jij de laatste jaren
vast op een andere planeet! Want de Buitenspeeldag vindt al voor de
negende keer plaats! Wat gaan we morgennamiddag doen? BUITEN SPELEN!!!is een initiatief van Nickelodeon, Ketnet,
VTMKZOOM, Studio 100 TV, de Vlaamse gemeenten en de Vlaamse overheid.De
vier televisiezenders gaan op woensdag 13 april van 13 tot 17 uur op
zwart. Je hebt die dag dus geen enkel excuus om binnen te blijven!
Overal in Vlaanderen worden er leuke activiteiten georganiseerd waarin
je al je energie kwijt kan. Trommel al je vrienden en buren op om mee
buiten te gaan sporten en spelen!De Buitenspeeldag Ondertussen
hebben al meer dan 220 gemeenten en steden zich geregistreerd voor de
Buitenspeeldag. Dat wil zeggen dat je nu al op meer dan 300
verschillende locaties zal kunnen ravotten. Er zit ongetwijfeld een plek in jouw buurt bij! Kijk hier snel . Het weerbericht voor morgen:“”Bron: Wat wij onthouden? Overwegend droog én buiten SPELEN!!! Waar je ons morgen namiddag vindt? Op het Eugeen Verelstplein in Borsbeek. Na de inhuldiging van de nieuwe speeltuin, kunnen kinderen er fietsen, in het ballenbad duiken, zot doen op de springkastelen, ijsjes eten én zich laten omtoveren in een knappe prinses of een gevaarlijke dino. Waar gaan jullie morgennamiddag buitenspelen? Meer weten?
bewolkt. In het noordwesten zijn de opklaringen breder. In het
zuidoosten is er meer bewolking en kunnen buien ontstaan, eventueel met
een donderslag, elders is een bui niet uitgesloten maar blijft het
overwegend droog. De maxima liggen tussen 12 en 17 graden. De wind is
zwak en veranderlijk.hierhttp://www.meteo.be/meteo/view/nl/65239-Home.htmlhttp://www.buitenspeeldag.be/Nog nooit van de Buitenspeeldag gehoord? Dan zat jij de laatste jaren
vast op een andere planeet! Want de Buitenspeeldag vindt al voor de
negende keer plaats! Wat gaan we morgennamiddag doen? BUITEN SPELEN!!!is een initiatief van Nickelodeon, Ketnet,
VTMKZOOM, Studio 100 TV, de Vlaamse gemeenten en de Vlaamse overheid.De
vier televisiezenders gaan op woensdag 13 april van 13 tot 17 uur op
zwart. Je hebt die dag dus geen enkel excuus om binnen te blijven!
Overal in Vlaanderen worden er leuke activiteiten georganiseerd waarin
je al je energie kwijt kan. Trommel al je vrienden en buren op om mee
buiten te gaan sporten en spelen!De Buitenspeeldag Ondertussen
hebben al meer dan 220 gemeenten en steden zich geregistreerd voor de
Buitenspeeldag. Dat wil zeggen dat je nu al op meer dan 300
verschillende locaties zal kunnen ravotten. Er zit ongetwijfeld een plek in jouw buurt bij! Kijk hier snel . Het weerbericht voor morgen:“”Bron: Wat wij onthouden? Overwegend droog én buiten SPELEN!!! Waar je ons morgen namiddag vindt? Op het Eugeen Verelstplein in Borsbeek. Na de inhuldiging van de nieuwe speeltuin, kunnen kinderen er fietsen, in het ballenbad duiken, zot doen op de springkastelen, ijsjes eten én zich laten omtoveren in een knappe prinses of een gevaarlijke dino. Waar gaan jullie morgennamiddag buitenspelen? Meer weten?