BRATZ is terug! De iconische modepop is terug van weggeweest met een compleet nieuwe look, helemaal voor de meiden van nu. Eén van die meiden is Nelle. Zij kreeg er van Getest op kinderen een nieuwe vriendin bij: Jade.
Na een aantal jaar van afwezigheid
is het poppenmerk vanaf september vorig jaar weer terug te vinden in de winkels,
met een nieuwe boodschap: It’s good to be yourself; It’s good to be a Bratz.
Het merk heeft altijd gestaan voor zelfexpressie, individuele
persoonlijkheid, diversiteit, zelfvertrouwen en creativiteit. Met de
opgefriste uitstraling spreken de poppen een nieuwe generatie meiden
aan.
Nelles eerste indruk? Die zat meteen goed! "Wat ziet Jade er leuk en kleurrijk uit! Ze is cool, met leuke kleertjes en coole haren met een heel modern kapsel", vertelt Nelle. "Ik begon meteen met Jade te spelen en ben er erg blij mee!"
Mama Inge ziet meteen gelijkenissen met Barbie®. "Ze is net zo groot én heeft lange haren. Haar hoofd is natuurlijk wel groter." Jade maakte ondertussen ook al uitgebreid kennis met de Barbie®-poppen van Nelle. "Als ze met de Barbies speelt, dan betrekt ze Jade er gewoon bij... met alle gekke avonturen die haar poppen beleven", vertelt Inge.
"Haar kleertjes hebben leuke kleurtjes en zijn gemakkelijk los te maken. Maar als je haar schoentjes uitdoet, dan heeft ze geen voetjes. Het zijn bolletjes die in de schoentjes klikken. Nelle dacht eerst dat ze haar pop had stuk gemaakt... Het ziet er wel een beetje raar uit, zo zonder schoentjes."
Nelle vindt het fijn dat er een kammetje bij zit, zo kan ze de lange haren van Jade steeds in model houden. "De accessoires zijn wel erg klein. De oorbelletjes hebben staafjes die eigenlijk net iets te dik zijn voor de gaatjes in de oortjes. Zelfs ik kreeg het oorbelletje er niet goed in zonder dat het staafje omplooide."
Nelle en Jade? Dat zijn al dikke vriendinnen! "De eerste avond mocht Jade direct mee in bed, om samen met Nelle en grote broer Klaas boekjes te lezen. Jade ontdekte ondertussen ook al het grote Barbie®-appartement en de andere Barbie®-poppen met wie ze nog vele avonturen zal mogen beleven."
De mening van mama en papa? "Ook wij vinden Jade een mooie en leuke pop, maar misschien toch eerder voor wat oudere meisjes: vanaf 6 jaar."
De speelervaring wordt dankzij de Bratz app nog
meer van deze tijd. In de app is van alles te zien en te doen. Zo vind
je hier
de Create-It-Yourself Shoppe™, waar je mode kunt personaliseren,
spelletjes spelen, meedoen aan ontwerpwedstrijden en nog veel meer.
Daarnaast zullen er ook Bratz emoji’s downloadbaar zijn, voortaan kunnen
al je berichten met een vleugje Bratz worden verstuurd. Alles om meiden
van nu te inspireren om hun eigen creativiteit te uiten in zowel de
echte, als de virtuele wereld.
De Bratz reeks "Hello My Name is" is verkrijgbaar in de meeste speelgoedwinkels. De adviesprijs is € 17,99.
Meer weten?
http://www.bratz.com/
BRATZ is terug! De iconische modepop is terug van weggeweest met een compleet nieuwe look, helemaal voor de meiden van nu. Eén van die meide...
Leuk én kleurrijk
Share This