BRATZ is terug! De iconische modepop is terug van weggeweest met een compleet nieuwe look, helemaal voor de meiden van nu.
De herlancering van Bratz is een feit! Na een aantal jaar van afwezigheid is het poppenmerk vanaf september weer terug te vinden in de winkels, met een nieuwe boodschap: It’s good to be yourself; It’s good to be a Bratz. Het merk heeft altijd gestaan voor zelfexpressie, individuele persoonlijkheid, diversiteit, zelfvertrouwen en creativiteit. Met de opgefriste uitstraling spreken de poppen een nieuwe generatie meiden aan. Er zijn bijpassende activiteiten die meiden stimuleren om hun eigen droomwereld te creëren en hun eigen identiteit te ontdekken.
Ze zijn even weg geweest, maar gelukkig is Bratz weer helemaal terug, de
bekende poppen Cloe, Yasmin, Jade en Sasha hebben een nieuw lid in hun
vriendinnengroep: Raya. Bratz kenmerkt zich door uitbundige fashion en
speelt in op de laatste trends. Hierdoor is het merk Bratz helemaal
terug, beter dan ooit te voren. Naast de nieuwe look heeft de
productlijn ook een nieuwe boodschap, passend bij opgroeiende meiden:
It’s good to be a Bratz! De speelervaring wordt dankzij de Bratz app nog
meer van deze tijd. In de app is van alles te zien en te doen. Zo vind
je hier
de Create-It-Yourself Shoppe™, waar je mode kunt personaliseren,
spelletjes spelen, meedoen aan ontwerpwedstrijden en nog veel meer.
Daarnaast zullen er ook Bratz emoji’s downloadbaar zijn, voortaan kunnen
al je berichten met een vleugje Bratz worden verstuurd. Alles om meiden
van nu te inspireren om hun eigen creativiteit te uiten in zowel de
echte, als de virtuele wereld.
De nieuwe Bratz collectie van poppen bestaat uit de volgende thema’s:
*
Bratz Hello My Name Is™ - Maak kennis met Bratz®, vriendinnen voor het
leven die elkaar inspireren om de wereld om hen heen te ontwerpen en
creëren.
*
Bratz Fierce Fitness™ - Durf te bewegen! Elke Bratz® in de Fierce
Fitness®-collectie showt haar opvallende en prachtig indrukwekkende
stijl en favoriete manier om plezier te maken in de zon.
* Bratz
#SelfieSnaps™ - Leer de Bratz® kennen via hun selfiestijlen en grappige
emoji-symbooltjes. De vriendinnen voor het leven laten hun nieuwe
kapsels zien en selfiewaardige zien outfits in hun eigen unieke stijl.
*
Bratz Study Abroad - De Bratz® Study Abroad-collectie bevat alle meiden
in outfits die zijn geïnspireerd door de landen die ze hebben bezocht.
*
Bratz #SnowKissed - De Bratz®-crew gaat de pistes op in deze
#SnowKissed™-collectie! Elke pop wordt geleverd met favoriete
spulletjes, stickers om te versieren en twee volledige outfits. Eentje
voor op de piste en eentje om te relaxen in het huisje. It’s Good to be a
Bratz.
"Hello My name is Jade."
Getest op Kinderen zkt een nieuwe vriendin van Jade. Wil jij je eigen droomwereld creëren en is in die wereld nog een plaatsje vrij voor Jade? Stel je dan snel kandidaat. Vermeld je naam, leeftijd en vertel hoe jouw droomwereld eruit ziet. Dat kan via een reactie
hieronder of via de Facebookpagina https://www.facebook.com/getestopkinderen.
Reageren kan tot en met dinsdag 24 november.
De adviesprijzen zijn:
* Hello My Name is: € 17,99
* Fierce Fitness: € 19,99
* #SelfieSnaps: € 24,99
* Study Abroad: € 29,99
* #SnowKissed: € 34.99
* SelfieSnaps Photobooth speelset inclusief pop: € 54,99
* Create It Yourself Fashion speelset: € 49,99
Meer weten?
http://www.bratz.com/
Foto's?
MGA Entertainment
Het
product moet afgehaald worden in Borsbeek. Verzenden via bpost kan ook.
De verzendingskosten zijn dan voor jou. Je mag het product na het
testen gewoon houden, in ruil voor een verslag en foto's.
BRATZ is terug! De iconische modepop is terug van weggeweest met een compleet nieuwe look, helemaal voor de meiden van nu.
Proefkonijn gezocht: It’s good to be a Bratz
Share This