Er
is niets oprechter dan een kind dat speelt. Net zoals er niets
efficiƫnter is dan een kind in actie om de kwaliteit van een kledingstuk
te testen. Petit Bateau lanceerde vorige week haar nieuwe campagne "The Mini Factory".
Met
de nieuwe videoclip "The Mini Factory" lanceert Petit Bateau een nieuwe
signatuur: «For serious kids». GeĆÆnspireerd door de toewijding en
creativiteit van kinderen, nodigt de film uit een energieke wereld te
ontdekken waar de Petit Bateau kleding aan zware beproevingen wordt
onderworpen. Een fantasierijke fabriek, beheerd door de achtjarige Max
die zijn werk au sƩrieux neemt.
De clip is een knipoog naar de verbeelding van kinderen en put inspiratie
uit de Petit Bateau fabriek gelegen in Troyes, waar ieder kledingstuk
het resultaat is van een perfect evenwicht tussen fantasie en kwaliteit.
Een engagement dat ook erg au sƩrieux wordt genomen.
Klik hier om de videoclip te bekijken. Ook benieuwd naar de making-of? Die vind je hier.
Meer weten?